Beyaz Saray önünde akşam saatlerinde toplanan protestocular, siyonist rejimi ve koşulsuz destek sağlayan işgalci ABD'yi Gazze Şeridi'nde yaptığı katliamlar nedeniyle lanetledi.

STK'lar ve üniversite öğrencilerinin de aralarında bulunduğu göstericiler, Refah'taki çadır kampına düzenlediği saldırılarda sivillerin katledilmesine neden olan siyonist rejimi ve ona destek veren Biden yönetimine tepki gösterdi.

Savaşın 24. Gününde Tahran’da Ağır Bilanço: 468 Nokta Vuruldu
Savaşın 24. Gününde Tahran’da Ağır Bilanço: 468 Nokta Vuruldu
İçeriği Görüntüle

Ellerinde, "israil aleyhine ve Filistin lehine" pankartlar taşıyan göstericiler, "Özgür Filistin", "Gazze'de soykırımı durdurun" ve "soykırımcı Biden" gibi sloganlar attı.

Biden yönetimini "israilin suç ortağı" olmakla suçlayan göstericiler, ABD'nin siyonist işgal rejimine artık silah göndermemesi gerektiğini vurguladılar.

Göstericiler, ABD yönetimine Gazze'de acil ateşkes için çağrıda bulundu. (İLKHA)