Siyonist işgal rejimi, Gazze Şeridi'ne saldırılarını sürdürürken bu sabah yeni bir gelişme yaşandı. 7 Ekim 2023'ten bu yana Gazze'ye yönelik saldırılarına devam eden işgal ordusu, saldırılar sırasında alıkoydu 33 Filistinliyi bırakıldı.

Deyr el-Belah'ın doğusunda serbest bırakılan Filistinliler, kentteki Aksa Şehitleri Hastanesi'ne ulaştı.

Burada tedavi altına alınan esirlerin vücutlarında işkence izlerine rastlandı. Hastaneye ulaşan Filistinlilerin zayıf düştüklerini ve vücutlarında işkence izleri görülüyor. (İLKHA) 

Siyonist terör rejimi 325 gündür Gazze'de soykırım yapıyor
Siyonist terör rejimi 325 gündür Gazze'de soykırım yapıyor
İçeriği Görüntüle