Diyanet İşleri Başkanı Erbaş, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Galip Usta hocamıza ve cami cemaatinden Bilal Erdem'e yapılan saldırıyı şiddetle kınıyorum. Kendilerine yüce Rabbimizden acil şifalar diliyor, cami cemaatine geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Diyanet İşleri Başkanlığı olarak bu menfur saldırının sonuna kadar takipçisi olacağız" dedi. (İLKHA)

 

Elazığ’daki deprem sonrası Naci Görür konuştu: Büyük afet bekleniyor mu?
Elazığ’daki deprem sonrası Naci Görür konuştu: Büyük afet bekleniyor mu?
İçeriği Görüntüle