Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, sosyal medya hesabından açıklama yaptı.

Bakan Şimşek, "Vergide adalet ve etkinliği artıracak ilave adımlar yolda" ifadelerini kullandı.

(İLKHA)